Seto Kaiba
اهلا بكم فى منتدى تحالف الجوكر

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Seto Kaiba
اهلا بكم فى منتدى تحالف الجوكر
Seto Kaiba
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اعلان ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه)

3 مشترك

هل توافق على وضع الموضوع فى منتدى اللعبه ؟

اعلان  ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى  فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه) I_vote_rcap100%اعلان  ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى  فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه) I_vote_lcap 100% 
[ 3 ]
اعلان  ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى  فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه) I_vote_rcap0%اعلان  ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى  فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه) I_vote_lcap 0% 
[ 0 ]

مجموع عدد الأصوات : 3

اعلان  ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى  فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه) Empty اعلان ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه)

مُساهمة  HeeSoKa الأحد أكتوبر 11, 2009 6:46 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اعلن بصقتى قائد تحالف الجوكر عدم المشاركه او الدخول الى المنتدى اثناء الحرب ولا حتى وضع تقارير قتال مع العلم ان التقارير عندى و صور احتلالنا للجزر عندى لكنى لن اضعها الان
و ان شاء الله سيتم عمل موضوع تقارير قتال بعد انتهاء الحروب (هذا ان انتهت) و سأضع فيه مجرد صور و بدون اى تعليقات

و اسباب اتخاذى هذا القرار

1. السب العلنى لى و لتحالفى فى بعض المشاركات (واحد قال قائدكم جبان) و واحد قال (حلف مبنى على النفاق) و الكثير كتب و قال كلام لا يُرضى انسان و طبعا لم يتم حساب اى احد منهم نظرا لعداله المنتدى و احترامى الشديد لاسلام المراقب

2.كثره الاستفزاز الواضح و اختلاق الاكاذيب الكثيره جدا فى المنتدى و التى تجعل الناس التى تقرأها تعتقد ان الجوكر تم تدميره مع اننا بحمد لله قواتنا فى ازدياد و اريد من الذى يقول بان الجوكر ليس تحالف محارب ان ينظر الى الصفحه الاولى فى نقاط الهجوم و الدفاع و يسأل عن التحالفات التى فككها الجوكر (و يمكننى زكر اسمائها)

3. وجود الكثيرين الذين لا يستحقوا الرد عليهم فى شيىء و لا يفعلون شيىء الا التفاخر (بدون اى داعى) و اظن ان من الافضل لهم ان يخجلو من انفسهم و الكل يعرفهم

4. السبب الرابع هوا كلامى فى اللعبه مع احد الخصوم و احترامى له و وعدى له باننى لن اضع اى مشاركه فيها استخفاف بتحالفه ,, وطبعا هذا لا استطيع ان افعله فى حين ان كل كلام اعضاء تحالفه فيه اهانه لى و لتحالفى و لابطاله

فى النهايه انا لست رجل منتديات و لا حروب اعلاميه خادعه و الحرب الحقيقه هى فى اللعبه 4 تحالفات ضد الجوكر و الجوكر صامد
الاربعه منهم 3 معروفين تحالفين و فرع و الرابع سأتركه فى حربه السريه معانا (هذا فقط لمن لا يعلم ) و ليس طلب للمساعده من احد

و نظرا لان هذه هى اخر مشاركه لى فى المنتدى فاحب ان اوضح اننا عضو فى مجلس الاساطير لكنى لم اطلب مساعده احد و اظن ان اكثر انسان يعلم اننا عضو فى الاساطير هوا ماجد المتحدث الرسمى باسم المجلس وليس قاده فروع تحالفات فى المجلس هم الذين يصرحون بأننا عضو فى المجلس او لا مع العلم ان النورى (القائد الحقيقى لاسياد الحرب) قام بالرد فى موضوع دخولنا الاساطير و كان رده تعبيرا عن الترحيب
و كنت سأوضح كل شيىء بتعلق بكيفيه دخولنا المجلس و اسبابه فى موضوع كشف المستور (و بالفعل كتبت الموضوع) لكنى لم اعرضه لاحترامى لشخص تكلمت عنه فى الموضوع و ارسلت له ملف الموضوع و لم يسمح لى بنشره و هذا حقه

و الى اصداقى او من يهمهم امرى يمكنكم مراسلتى فى اللعبه اسمى HeeSoKa و ايميلى مع الكثير من الاصدقاء
HeeSoKa
HeeSoKa
مدير المنتدى
مدير المنتدى

اعلان  ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى  فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه) Empty رد: اعلان ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه)

مُساهمة  Dark Emperor الأحد أكتوبر 11, 2009 7:06 pm

كلامك صحيح حبيبى
بس فى حاجة صغيرة بس نسيتها
انا رديت على كل واحد فى موضوعه من اللى بيتهمو الجوكر واللى بيدعو عليه
اى ادعاءات
يعنى لو انتا مش هترد
المتحدث الرسمى بأسم الجوكر هيرد على اى اهانة للجوكر

قائد تحالف LNX و المتحدث الرسمى بأسم الجوكر
Dark Emperor
Dark Emperor
قائد التحالف
قائد التحالف

https://seto0kaiba.yoo7.com

اعلان  ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى  فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه) Empty رد: اعلان ابتعاد الجوكر و قائده عن المنتدى فتره الحرب كامله (منتدى اللعبه)

مُساهمة  HeeSoKa الأحد أكتوبر 11, 2009 7:12 pm

al2m4love كتب:
كلامك صحيح حبيبى
اى ادعاءات
يعنى لو انتا مش هترد

حبيب قلبى انا عارف انك بترد بس انا مش عايز كتر مهاترات مع ناس متسواش حاجه و كل حياتها كدب
و معنى الموضوع الى انا كاتبو دا يعنى ابتعاد الجوكر مش هيسوكا بس
و عشان كدا انا باخد رأيك عليه
يعنى موافق على الابتعاد عشان نركز فى الحرب الحقيقيه و بس و لا مش موافق؟
هوا دا السؤال
و عندى طلب منك انتا شخصيا و هوا ننا هنرسلك التقارير اول بأول و صور الجزر و انتا هتشيلها عندك عالكمبيوتر فى ملف خاص اسمه حروب الجوكر الاخيره و لما يجي وقت وضعها فى المنتدى هطلبها منك
اوك؟
HeeSoKa
HeeSoKa
مدير المنتدى
مدير المنتدى

مُساهمة  Dark Emperor الأحد أكتوبر 11, 2009 7:17 pm

seto kaiba كتب:
al2m4love كتب:
كلامك صحيح حبيبى
اى ادعاءات
يعنى لو انتا مش هترد

حبيب قلبى انا عارف انك بترد بس انا مش عايز كتر مهاترات مع ناس متسواش حاجه و كل حياتها كدب
و معنى الموضوع الى انا كاتبو دا يعنى ابتعاد الجوكر مش هيسوكا بس
و عشان كدا انا باخد رأيك عليه
يعنى موافق على الابتعاد عشان نركز فى الحرب الحقيقيه و بس و لا مش موافق؟
هوا دا السؤال
و عندى طلب منك انتا شخصيا و هوا ننا هنرسلك التقارير اول بأول و صور الجزر و انتا هتشيلها عندك عالكمبيوتر فى ملف خاص اسمه حروب الجوكر الاخيره و لما يجي وقت وضعها فى المنتدى هطلبها منك
اوك؟

بالطبع موافق واعتبر ان التقارير وضعت فى المنتدى من الان وبشكل جديد ايضاً وشغل كمان
Dark Emperor
Dark Emperor
قائد التحالف
قائد التحالف

https://seto0kaiba.yoo7.com

مُساهمة  thescrea الإثنين أكتوبر 12, 2009 1:28 am

انا موافق يا كايبا على انك توقف الرد فى المنتدى

خلينا نثبتلهم ان الجوكر واعضاءه مش من اخلاقهم الرد على

اكاذيبهم ولا مهاتراتهم وانما ردنا من خلال اللعب والحرب

thescrea
زائر

مُساهمة  جون سينا الإثنين يوليو 18, 2011 8:44 pm

يا عمي أنت بتأمر و أحنا بنفذ .
جون سينا
جون سينا
عضو نشيط
عضو نشيط

- مواضيع مماثلة